Екскурзија

Екскурзија Царска бара- Ечка- Идвор- Ковачица

У рано јутро, овог петка, испраћени сивим облацима и покојом нестрпљивом капљицом кише, кренули смо пут Баната.

SAM_2424  SAM_2425

Убрзо смо стигли до Царске баре где нас је дочекала ситна кишица која није успела да нам поквари расположење.

SAM_2426  SAM_2428

Расположени домаћини су нас упознали са специјалним резерватом природе и ретким врстама птица које су овде настањене а неке су нас радознало надлетале, док смо бродићем јурили, брзином од седам километара на час, по бари.

SAM_2430  SAM_2435

Потом смо посетили каштел у Ечкој, дивно здање са још лепшим парком, господара Феликса, у ком је свирао и млади Франц Лист.

SAM_2443 SAM_2445 SAM_2446 SAM_2448

Пут нас је даље одвео до етно куће у Белом Блату, селу са најлепшим дрворедом, икад виђеним.

Домаћини су нас лепо угостили, окрепили ручком, те смо наставили даље, пут Идвора, родног места Михајла Пупина. Тамо смо посетили Народни дом Михајла Пупина, стару школу и родну кућу великог научника.

SAM_2449   SAM_2450 SAM_2451    SAM_2454

Стара школа- музеј

Стара школа- музеј

SAM_2457   SAM_2461SAM_2462   SAM_2464

Скамије

Скамије

Скамије

Скамије

Скамије

Скамије

SAM_2473    SAM_2475

SAM_2476

Последње одредиште је било лепо банатско село Ковачица и галерија слика наивне уметности “ Бабка“

SAM_2482  SAM_2483

SAM_2484  SAM_2485

SAM_2486  SAM_2487 SAM_2488

Кишни облаци су нас напустили негде изнад Бегеја, а кићени Срем нас је дочекао у свој расцветани загрљај.

Оставите одговор

