Изложба ручних радова и колача

Удружење жена “ Велико срце“ Сусек, је организовало изложбу ручних радова и колача према рецептима наших бака. Овој изложби су се придружили и ученици четвртог разреда наше школе са својим ручним радовима, као и мали предшколци. Изложбу су посетили и радници и ученици наше школе. Гошће на изложби су биле жене из суседног, словачког  села Луг, са својим ручним радовима и две слатке девојчице у словачкој народној ношњи.  Изложба је била врло посећена а после оцењивања и додела награда  за најбоље колаче, и слатка,  за све учеснике и посетиоце.

Изложбу је отворио председник општине Беочин, Богдан Цвејић а представници музеја Војводине су председници удружења жена, Бојани Апић, уручили захвалницу за очување нематеријалне културне баштине, за коју се удружење залаже од свог оснивања.

Удружење жена “ Велико срце “ је осведочени  пријатељ наше школе, коју помаже даровањем школског прибора, разних техничких апарата и спонзорисањем екскурзија и уџбеника,  најугроженијим ученицима.

SAM_1456    SAM_1457   SAM_1455

SAM_1471   SAM_1460    SAM_1465

SAM_1467   SAM_1477   SAM_1479

SAM_1483   SAM_1484   SAM_1486

SAM_1490   SAM_1496  SAM_1505

SAM_1494   SAM_1495   SAM_1475   

SAM_1472   SAM_1497   SAM_1506

SAM_1507   SAM_1509   SAM_1491   SAM_1501

Оставите одговор

