Дан отворених врата

У складу са новинама које је донео нови Закон о образовању и васпитању, реализован је први Дан отворених врата за родитеље, у овој школској години. Да не би  сваки почетак био тежак, први сусрет је био креативан и динамичан, протекао је у пријатној и радној атмосфери. Родитељи и деца су били врло запослени у осликавању гипсаних рамова „de coupage“ техником, а у паузи, док се боја не осуши, бојали су фигурице од гипса. Ученици су,  заједно са родитељима,  припремали радове за базар,  који ће реализовати у Дечијој недељи.

SAM_0993

Родитељи и ученици су прво информисани на који начин ће радити, од обликовања салвета, које су сами донели,  помоћу шаблона, затим бојања и лепљења салвета на рамове, до лакирања. Послови су подељени а радови су на крају изгледали овако…………………..

SAM_1001           SAM_1004           SAM_1002

SAM_1003           SAM_1006           SAM_1005

SAM_1007                           SAM_1009                       SAM_1008

 

SAM_1010    SAM_1011        SAM_1012

 

SAM_1013            SAM_1014           SAM_1015

SAM_1016           SAM_1017          SAM_1018

SAM_1019                    Slika090

Slika091                      Slika092

Захваљујем се свим родитељима, старијој браћи и сестрама који су заменили запослене родитеље, на овом лепом и садржајном поподневу.

Оставите одговор

