О Србима су причали…

ИвинСвет

l (4)Кад слушам ове „наше“ лидере како нам причају хвалоспеве о Европској унији, како нас убеђују да су нам ЕУ и НАТО пријатељи и како не треба живети у прошлости, алудирајући на пролеће 1999. не могу да се не сетим шта су све изјављивали лидери са Запада, из ЕУ и НАТО.  Током пролећа сам и припремила списак изјава о Србима, али га нисам објавила. Тада су сви подсећали на изречено током „милосрдних часова демократије – убрзани курс осиромашени уранијум“.

Уместо тога пронашла сам изјаве неких других људи, који су писали неку другу историју, оставили дубок траг у њој. Њихове изјаве о Србији и Србима. Припремила и – заборавила.

Јуче сам код пријатељице на друштвеној мрежи видела неке од тих цитата и сетила се да имам још неке у архиви. Драгана, ХВАЛА за подсећање.

У наставку само део цитата на које сам ја пронашла. Лична архива, интернет, књига „Волим те Србијо, записи…

View original post 3.224 more words

Оставите одговор

