Дан Дунава у Баноштору 29. јун 2013. године

Ученици наше школе су учествовали у обележавању Дана реке Дунав у Баноштору. Ученици су стварали на тему реке и њених становника, па су у оквиру ликовних радионица правили рибице и жабе, савијањем колаж папира (оригами) , осликавали рибе од картона и правили рибе од CD дискова, креп и колаж папира (асамблаж).Сви радови су изложени а сви ученици су добили захвалнице за учешће у радионицама.

SAM_0923                 SAM_0924

SAM_0925                  SAM_0926

SAM_0928                  SAM_0929

SAM_0931                 SAM_0932

Ученици школе су учествовали и у спортском делу програма, фудбалском турниру подмлатка фудбалског клуба „Партизан“  из Сусека, као и наступу карате клуба „Цемент“ Беочин, са ученицом наше школе,  првакињом Европе, Александром Трифковић. У  културно – уметничком делу програма и радионицама учествовала је, поред наших ученика,  и предшколска установа „Љуба Станковић“ и фолклор подручног одељења у Баноштору.

SAM_0914               SAM_0918

SAM_0920               SAM_0921

SAM_0933                SAM_0916

Ученици су провели лепо преподне, препуно разних садржаја .

Једно мишљење на „Дан Дунава у Баноштору 29. јун 2013. године

  1.  Хвала вам на прелепо проведеном преподневу, дружењу, доброј вољи, …  Радионица са стотину ведре, насмејне и креативне деце. Маштовитост се слила у радове и дечији доживљај реке је заблистао у пуном светлу. Непроцењиво!

Оставите одговор

